Sadie Stripe Off White/Baby Pink - T-Shirt
โฌ 27,95
Ik ben 1m68 en draag de kleinst beschikbare maat (of de one size) en van bekende winkels altijd maatje XS/34! Stuur mij gerust een berichtje als je twijfelt ๐ซถ
Sadie Stripe Tee ๐๐ค
You're not dreaming! Sadie Stripe is er nu ook als T-shirt ๐๐คฉ HAPPY MEEE! Deze keer een wat subtielere look, babyroze met off white strepen, zo fris en zacht! ๐ธ
De halsrand en mouwuiteindes zijn afgewerkt met een off white boordje, wat haar net dat extra verfijnde detail geeft. En er zit ook 8% elastaan in verwerkt voor een extra fijn draagcomfort. Maar dat de Sadieโs heerlijk zitten, dat wisten we natuurlijk al van de longsleeves hihi!